Sød overraskelse på kontoret

2 år i Tyrkiet idag

Det er præcis 2 år siden jeg tog flyet fra Billund til Alanya for at arbejde.

Jeg kan tydeligt huske da jeg ankom kl.05.00 om natten til Vega Star Hotel, jeg fik tildelt et hotelværelse og så skulle jeg bare op og sove, så jeg kunne være frisk til dagen efter hvor   jeg skulle mødes med min chef. Da jeg først var kommet i seng havde jeg en underlig følelse af både at være rigtig spændt, at være glad for jeg endelig havde opnået det jeg længe havde drømt om, men også at være virkelig nervøs over hvordan det hele skulle komme til at gå.

Da jeg vågnede om morgenen skinnede solen fra min altan, og der var dejlig varmt selvom det var i februar måned. Jeg skulle mødes med min chef på hotellet, og jeg kan huske jeg var usikker på hvor jeg skulle finde hende, om det var i receptionen, restauranten eller hvor 🙂 Men så fandt jeg hende, og så gik det jo fint.

Vi spiste frokost på hotellet, og tog derefter ind på kontoret hvor jeg skulle vises rundt og præsenteres for jobbet. Jeg fik fri efter et par timer, og gik så ud i byen. Jeg havde aldrig været i Alanya før, så det var lidt specielt at gå rundt der helt alene 🙂 Jeg for lidt vild, og tog til sidst en taxa tilbage til hotellet. Om aftenen spiste jeg på hotellet, og der mødte jeg Mehmet for første gang 🙂

Mit første indlæg på bloggen, da jeg fik at vide jeg havde fået jobbet så sådan her ud:

Så fik jeg endelig det job jeg gerne ville have.
Jeg skal til Alanya og være rejsekonsulent for Scanway Tyrkiet Eksperten.
Jeg regner med jeg skal derned omkring 1. februar, men jeg skal lige finde ud af alt med
arbejde og lejlighed før jeg ved det 100%.

Jeg skal bo på et hotel dernede, i en ferielejlighed. Den bliver selvfølgelig betalt, og så får jeg 5000 kr om måneden + kommision. Så det skal jeg nok kunne klare :)

Man arbejder 6 dage om ugen, 9 timer om dagen inkl. 1 times frokostpause.

Nu skal jeg bare igang med at ordne alt det praktiske; sige op på Ansgar, opsige lejlighed, flytte ud, male osv. Og så skal jeg afsted :)